Facebook Instagram
  • Toimitus 1-3 vrk
  • 14 päivän palautusoikeus!
|
Suomi (EUR)
Toimitus:

Ostoehdot

Yleistä:
Voidaksesi asioida eXtremeclothing issa tulee sinun olla vähintään 18 vuotias, tai saada lupa vanhemmiltasi. Hinnat sisältävät ALV:n.

Toimitus:
Jos tilaamasi tuote on loppuunmyyty, tai se toimitetaan jälkikäteen tullaan asiasta ilmoittamaan sinulle sähköpostitse. Tälläisessa tapauksessa sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi. Tilauksesi toimitetaan 2-5 arkipäivän kuluessa. Toimituskulut ovat 6€. Tarkemmat erittelyt käsittelymaksuista löytyvät kassalta maksuvaihtoehtojen alta.

Kortilla maksaminen:
eXtremeclothing.fi tekee yhteistyötä Auriga, VISAN ja Mastercardin kanssa. Maksaessasi sinut ohjataan suojattuun (Fashiongate in ulkopuolelle) maksuympäristöön.
Tilaus tullaan veloittamaan välittömästi tililtäsi.

Kortilla maksaminen on sinulle täysin turvallista. Me emme näe kortti/tilitietojasi, vaan ne lähetetään koodattuina suoraan Auriga:stä pankkiisi. Pankin vakuutus takaa sinulle täyden rahojen palautuksen korttisi väärinkäytöstä. Pankin epäillessä epärehellisyyttä maksettaessa, katkaisee se automaattisesti maksutapahtuman, siksi sinun pitää ehdottomasti noudattaa kaikkia ohjeita sekä antaa täysin oikeat tiedot maksaessasi. Jos me Fashiongate.fi issa epäilemme petosta, tulemme myös me ottamaan sinuun yhteyttä henkilöllisyyden varmistamiseksi.

Lasku:
Maksaessasi laskulla, toimitamme tuotteet väestörekisterissä olevaan osoitteeseesi. Laskuttajana toimii Klarna, joka vaatii asiakkaan olevan täysi-ikäinen ja hänellä tulee olla säännölliset tulot. Lasku lähetetään kotiin erikseen ja siinä on 14 päivää maksuaikaa.

Muistutuslaskusta peritään 5 euron muistutusmaksu, sekä korkolain mukainen viitekorko.

 

Kuljetusvahingot:
Jos pakettia noutaessasi huomaat sen vahingoittuneen kuljetuksen aikana, tulee sinun välittömästi ilmoittaa siitä noutopisteessä. Jos kuitenkin huomaat vanhingoittumisen vasta myöhemmin, ota yhteyttä asiakaspalvelu. Asiakas on vastuussa asiakaspalautuksen aikana viottuneesta tuotteesta, jos tämä johtuu asiakkaan tuotteen väärin pakkaamisesta esim. lippalakin lähettämistä takaisin pussissa laatikon sijaan, jolloin sen muoto vahingoittuu, tai kenkien palauttamista vain niiden omassa laatikossa, jolloin paketti vahingoittuu, emmekä voi laittaa sitä enään uudelleen myyntiin.

Palautus/Vaihto-oikeus:
Sinulla on täysi palautus-ja vaihto-oikeus 14 päivän ajan tuotteen vastaanottamisestasi.(Ei koske alusvaatteita, eikä uimapukuja) Tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin samassa kunnossa, kun se oli sen vastaanottaessasi. Sinulla on oikeus avata pakkaus, jossa se on. Jos sinulla ei ole palautuslomaketta, saat sen täältä.
Kauppasopimus asiakkaan ja eXtremeclothing välillä päättyy asiakkaan palautettua ostamansa tuotteen.
Reklamaatio ja rahojen takaisinmaksu:

Reklamaatiotapauksissa sinulla on 6kk valitusaika. Jos sinulle on lähetetty väärä tuote, tai jos tuote on viallinen ota yhteyttä asiakaspalveluumme tästä. Maksaessasi verkkopankin kautta tarvitsemme tilinumerosi rahojen takaisinmaksua varten. Rahojen takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.
Jos haluat tehdä reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos palautettu tuote on käytetty tai käsitelty enemmän kuin on ollut tarpeen, jotta voidaan määrittää sen ominaisuudet ja toiminta, eXtremeclothing on oikeus vähennykseen arvonlaskusta tuottesta, joka voi olla täys hinta tuottesta.


Tuotteet:
Varaamme oikeuden mahdollisiin kirjoitusvirheisiin sivustollamme. Pyrimme esittämään tuotteet mahdollisimman oikeanlaisina ja luonnollisina, mutta emme voi taata, että kuvista saa täyden selvyyden siitä, millainen tuote on luonnossa.

Henkilötiedot:
Kaikki antamasi henkilötiedot jäävät eXtremeclothing iin. Liittyessäsi jäseneksi rekisteröidään tietosi tietokantaamme. Ilmoitamme siitä sinulle lain vaatimalla tavalla. Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille, ellei asiakas itse niin halua. Petoksen yms. ollessa kyseessä luovutamme tarvittaessa henkilötiedot poliisille. Kaikki tietonne jäävät vain meille, niitä ei myydä eikä anneta kenellekkään. Tarkemmat tiedot henkilötietojesi käsittelystä ja keräysestä löydät rekisteriselosteesta.

Hinnat:
eXtremeclothing pidättää itsellään oikeuden hintojen muutokseen ja vääriin hintoihin, ennen ja jälkeen tilauksen käsittelyn. Samaa pätee myös tavaran loppuunmyyntiä ja virheitä.

 
Ylivoimaiset esteet (Force Majeure):
Jokin seuraavista tapahtumista vapauttaa eXtremeclothing noudattamasta sopimusta: lakko, sota, kansallinen hätätila, sabotaasi, luonnonkatastrofi, jos yritys on joutunut rikollisentoiminnan uhriksi, suuronnettomuustilanne tai saarto.

Tuotemuutokset:
eXtremeclothing pidättää oikeuden tehdä muutoksia valikoimiin ja sillä on oikeus poistaa tuotteita ennen kuin ostos on hyväksytty.

Ei piristyi paketteja veloitetaan 30 euroa.

 

Kaupan purkuoikeus:
Yksikään kauppatoimi ei ole päättynyt, ennen kuin asiakas on vastaanottanut, testannut ja hyväksynyt tuotteet. Siksi asiakkaalla on kahden viikon palautusaika kaikkien tuotteiden osalta, paitsi alusvaatteiden ja parfyymien osalta sellaisissa tapauksissa, kun pakkaus on särkynyt tai päällysmuovi tai sinettimme on poistettu. Toisin sanoen: jos asiakas ei ole täysin tyytyväinen, hän saa rahansa takaisin!

Asiakkaalla on myös oikeus perua kauppa ilman kustannuksia, jos hän ei hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa mahdollisessa myöhästymistapauksessa.

14 päivän palautusaika:
Me noudatamme Ruotsin kansallisen kuluttajalautakunnan suosituksia. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien. Asiakkaalla on oikeus avata pakkaus varmistaakseen, että tuote on kunnossa. Jos tilattu tuote on lopussa, asiakkaalla on aina oikeus perua kauppa. Palautusaika on voimassa kaikkien tuotteiden osalta, paitsi alusvaatteiden ja parfyymien osalta sellaisissa tapauksissa, kun pakkaus on särkynyt tai päällysmuovi tai sinettimme on poistettu. Palautusoikeutta ei tietenkään ole, jos tuotetta on käytetty. Asiakas on vastuussa palautuslähetyksestä. Tuotteen on palautettaessa oltava oleellisilta osiltaan muuttumaton. Asiakas vastaa kuljetusriskeistä. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja havainneet sen vahingoittumattomaksi, palautamme 30 vuorokauden kuluessa asiakkaalle tilauksen hinnan sekä kulut, jos koko tilaus palautetaan.

HUOM! Tavallisesti rahojen takaisinmaksuun kuluu noin kaksi viikkoa siitä, kun asiakas on lähettänyt palautuslähetyksen. Poikkeustapauksissa tämä saattaa kestää jopa 30 päivää, joka on lain mukainen enimmäisaika.


 
Asiakkaalla on täysi vaihto- ja palautusoikeus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta edellyttäen, että tuotetta ei ole käytetty ja että se palautetaan vahingoittumattomana. Tuotetta saa siis toki sovittaa, jotta asiakas voi havaita, sopiiko se! Vaihto- ja palautusoikeus ei koske alusvaatteita. Tuotteiden vaihto- tai palautustapauksessa asiakas maksaa palautuspostimaksun itse. Tuote on palautettava samassa kunnossa kuin se oli ostettaessa. Jos kyse puolestaan on vioittuneesta tuotteesta tehdystä reklamaatiosta tai siitä, että olemme toimittaneet väärän tuotteen, maksamme palautusrahtikulut takaisin samalla kun maksamme takaisin tuotteen hinnan, jos tuotetta ei löydy varastostamme. HUOM! Jos meillä ei ole mahdollisuutta toimittaa uutta tuotetta reklamoidun sijaan eikä tilauksesi ole sisältänyt kuita tuotteita, palautamme myös alkuperäiset rahtikulut. Kaikki palautettavat tuotteet on pakattava joko pussiin tai pahvirasiaan. Jos palautat kengät pahvirasiassa, sijoita alkuperäinen pahvipakkaus pakettiin tai pussiin. Älä kiinnitä osoitelipuketta suoraan alkuperäiseen pakkaukseen. Se vioittaa pakkausta, jolloin emme voi maksaa tuotteesta täyttä palautushintaa.

Vaihdon, palautuksen tai reklamaation yhteydessä toimimme Kuluttajaviraston sähköistä kaupankäyntiä koskevien sääntöjen mukaan (ks. kuluttajalaki).

 

eXtremeclothing vastaa tilauksen kuljetuksen riskeistä toimitettaessa tuotetta asiakkaalle. Asiakas puolestaan on vastuullinen palautuslähetysten kohdalla.
 
Normaalisti toimitusaika on 2-5 arkipäivää. Jos tilausta ei kyetä lähettämään ajoissa esimerkiksi vikatilanteen takia, otamme asiakkaaseen yhteyttä, jolloin hänellä on mahdollisuus purkaa kauppa.
 
Kuljetuksessa vaurioituminen:
Jos paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut asiakkaan saadessa sen, on siitä ilmoitettava välittömästi.
 
Alle 100 EUR ostoksista perimme kuljetuskuluja 6 EUR. Yli 100 EUR ostoksista emme peri kuljetuskuluja.